Monday 13 October 2008

balik sabah

flight delay...jadi stay la sat kat lcct ni

tadi mak, ayah dan aisyah hantar di airport penang, berat sekali nak tinggalkan orang-orang tersayang. .takpa pergiku sebagai seorang pejuang, musafir di jalan Allah.

di catatan kosong ni, aku nak share sedikit kisah ibrahim, seorang pelajar di suatu sekolah yang tak boleh bagitau..

sekarang ibrahim (memang nama sebenar) sedang menduduki PMR. semoga Allah mudahkan beliau menjawab..

Ibrahim ni mantan pelajar aku..tapi aku tak ajar dia pon...just relief kelas pendidikan Islam dan Sains. Terlebih dahulu, izinkan aku describe si ibrahim ni...macam mana ghopenye....

Ibrahim atau lebih mesra dipanggil Aji aka Haji...budak kelas belakang..tahap pengetahuan dia aku tak tau..berwajah bengis dan nakal..eksperi muka penuh kebencian dan kadang0kadang sukar untuk didekati...pendek kata dia ni berlagak macam gangster....

kisah ibrahim ditanggunh dulu..dah nak boarding.. insyaAllah..kisah baik ibrahim akan disambung lagi, mohon maaf ye!

amalharun
lcct-KLIA

No comments:

Post a Comment

nak komen? silakan. komen anda sangat berharga..