Thursday 27 October 2011

Moon represent my heart

Saya akhirnya membuat keputusan, tidak tahu atas dasar apa tetapi ia kelihatan menyalahi etika kerana melibatkan kerja. Saya sangat mahu ke TOT Aman Palestin. Maka saya harus meninggalkan mesyuarat unit Kimia, Kursus Penulisan, hari keluarga jabatan saind dan jemputan hari lahir Alya, puteri comel Kak Amal Hayati, rakan pensyarah unit Kimia.

Apa yang menanti di Kota Kinabalu jika saya ke sana??

Saya mahu berjumpa Ainil, Kak Lin dan akhawwat KK, Dr.Sabariah, Jojina iaitu rakan sekolah rendah saya sekarang sebagai HO di Hospital Likas dan paling tak sabar ialah mantan pelajar-pelajat F4T21. Sepertinya akan ada Grand reunion.

Saya harap tindakan saya tidak membawa natijah buruk. Sebab niat saya ke sana mahu mengikuti TOT Aman Palestin oleh Mejar Nazri. Ini juga dapat menjadi penebus kegagalan saya ke KK minggu lalu. Saya bertawakkal esok dan akan maklumkan ketua saya.

Oh ya, dengarkan lagu Teresa Teng. Lagu ini adalah terjemahan hati saya dan anda mungkin.

No comments:

Post a Comment

nak komen? silakan. komen anda sangat berharga..